Refleksologia

Czy wiesz, że bliskość centralnego układu nerwowego sprawia, że działanie zabiegów refleksologicznych na twarzy jest znacznie silniejsze niż na stopach? Dokładne badania wykazały, że wyłącznie w refleksologii twarzy pracuje się na ciele migdałowatym, odpowiedzialnym za stan emocjonalny i radzenie sobie ze stresem. Refleksologia głowy i twarzy łączy trzy metody terapeutyczne: refleksologię, chińską teorię meridianów i zasady masażu leczniczego. Godzinny zabieg obejmuje wprowadzenie w stan głębokiego relaksu poprzez delikatny masaż głowy (w tym uszu) i twarzy, pracę z kanałami energetycznymi korespondującymi z narządami i układami ciała, kończąc na masażu relaksującym mięśnie wyrazowe oraz mięśnie karku i obręczy barkowej. W celu zwiększenia efektu zabieg odbywa się także na stopach i dłoniach.

Zalety
  • Korzystny wpływ na sprężystość i wygładzenie skóry twarzy, a także odzyskanie naturalnego blasku, usuwanie złogów znajdujących się w tkance podskórnej.
  • Przywrócenie równowagi fizjologicznej, pobudzenie możliwości samoregulacji i samoleczenia organizmu, pobudzenie mechanizmów detoksykacji.
  • Regulacja pracy systemu nerwowego, natychmiastowe wprowadzenie w stan relaksu i odprężenia, wzmocnienie psychiki, wyciszenie.
  • Lepsze ukrwienie i rozluźnienie mięśni twarzy, karku i obręczy barkowej.
  • Wzmocnienie swobodnego przepływu życiowej energii.
Zabiegi zalecane szczególnie przy:
  • chorobach kręgosłupa
  • migrenach
  • nadciśnieniu i niedociśnieniu tętniczym
  • udarach mózgu
  • niedowładach