Bóle pleców rehabilitacja Warszawa

Bóle pleców

Nie da się ukryć, że bóle pleców są dziś niezwykle powszechną dolegliwością. Jako że mogą mieć rozmaite przyczyny, dotyczą zarówno młodszej, jak i starszej części społeczeństwa powodując duży dyskomfort. Chroniczne dolegliwości bólowe w obszarze pleców wpływają na spadek jakości życia, sprawiając, że codzienne funkcjonowanie staje się trudne, a niekiedy okupione dużym bólem. W jaki sposób sobie z nimi poradzić? Z pomocą przychodzi przede wszystkim regularna rehabilitacja na bóle pleców, która może stopniowo przywrócić sprawność, minimalizując wszelkie dolegliwości bólowe. Warszawa jest miastem, w którym mieszkasz? Umów się na konsultację w naszym gabinecie już dziś!

Kiedy warto rozważyć fizjoterapię na ból pleców? Praktyczne wskazówki

Dyskomfort w spoczynku lub podczas poruszania się, chroniczne i powtarzające się bóle w obszarze pleców, a także widoczne zmniejszenie się zakresów ruchu to tylko kilka z najpowszechniejszych powodów, które powinny skierować do gabinetu fizjoterapeuty. W swojej codziennej pracy stawiamy przede wszystkim na dobór odpowiednich technik i terapii, dlatego każdą pierwszą wizytę rozpoczynamy od dokładnej oceny i diagnozy problemu. Wywiad medyczny czy szereg badań fizykalnych pomagają nam zlokalizować źródło bólu oraz dociec przyczyny dyskomfortu, co pozwala ustalić skuteczny plan leczenia. Rehabilitacja poparta samodzielną pracą w domu potrafi zdziałać prawdziwe cuda. Wszystkich zmagających się z bólem pleców zachęcamy do skorzystania z oferty gabinetu w Warszawie.

Jak pomagamy naszym Pacjentom?

Kluczowym elementem pracy przy dolegliwościach ze strony pleców — w tym przypadku konkretnie dyskopatii — jest specjalistyczny masaż kręgosłupa, który ukierunkowany jest stricte na mięśnie przykręgosłupowe. Stworzony przeze mnie model leczenia bólu pleców znacznie odbiega od klasycznego postępowania, koncentrując się przede wszystkim na szczegółowej diagnostyce kręgosłupa oraz właściwym podejściu do przyczyny bólu co ma kluczowe znaczenie dla przyszłych efektów terapii.

Wieloletnie doświadczenie i praktyka zawodowa pozwalają nam skutecznie dobierać rodzaje terapii do konkretnych dolegliwości. W związku z tym podczas rehabilitacji stosujemy zarówno techniki masażu powięziowego, tkanek głębokich, jak i limfatycznego.

Ważnym elementem pracy nad poprawą mobilności i samopoczucia są również różnego rodzaju ćwiczenia wzmacniające oraz stretchingowe, które polecamy naszym Pacjentom do wykonywania w domu. W przypadku takich dolegliwości jak bóle pleców praca własna jest kluczowa dla utrzymania efektów fizjoterapii, a zarazem niezbędna do zapobiegania przyszłym nawrotom.

Profesjonalna rehabilitacja na bóle pleców — Warszawa

Zmagasz się z dolegliwościami ze strony kręgosłupa? Kiedy tylko poczujesz dyskomfort bądź pierwsze oznaki bólu zgłoś się do prowadzonego przez nas gabinetu fizjoterapii. Zadbamy o Ciebie kompleksowo, dokonując diagnozy, a następnie wdrażając konkretną terapię manualną. Zapraszamy do kontaktu!