Masaże:

- Karku i szyi
- Stóp

Masaż kręgosłupa

Masaż leczniczy kręgosłupa to doskonały wybór dla wszystkich zmagających się z przeciążeniem pleców np. długotrwałą pozycją siedzącą, a także z bólem. To odpowiednia forma leczenia dla każdego, kto spędza dużo czasu w pozycji siedzącej lub często się pochyla. Masaż, który wykonujemy jest zawsze spersonalizowany do potrzeb pacjenta.

Masaż sportowy

Masaż sportowy jest intensywniejszy od tradycyjnie wykonanego masażu klasycznego. Stosuje się w nim bardziej energiczne i silniejsze rozcieranie, ugniatanie.
Celem masażu sportowego jest zapobieganie przeciążeniom, na które narażone jest ciało podczas uprawiania sportu.

Masaż relaksacyjny

Masaż relaksacyjny to pochodna masażu klasycznego. Skupia się on na zrelaksowaniu całego ciała oraz na eliminowaniu napięć pleców, szyi, karku, czy barków. Poprawia krążenie oraz przepływ krwi.

Masaż powięziowy pleców

Jest to masaż, który polega na rozciąganiu tkanki łącznej podskórnej lub powięzi.
Celem masażu powięziowego jest bowiem zmniejszenie napięcia w całym organizmie, a także rozluźnienie struktur okołostawowych, co poprawia mobilność i zmniejsza ból.

Masaż limfatyczny

Jest to masaż mający działanie antycellulitowe i drenujące. Widocznie zmniejsza obrzęki poprzez odprowadzenie limfy z kończyn.

Karku i szyi

Masaż ten ma na celu rozluźnienie struktur okołokręgosłupowych karku i szyi. Poprawia mobilność kończyn górnych, redukuje ból pochodzenia mięśniowego, a także bóle głowy pochodzące od kręgosłupa.

Masaż stóp

Masaż stóp to jeden z przyjemniejszych sposobów na zrelaksowanie si ę. Może być również wykonany w wersji akupresurowej, która akurat często jest bolesna. Zabieg intensywnie pobudza receptory stóp co sprzyja procesom regeneracji i odnowy biologicznej. Masaż likwiduje uczucie ociężałych nóg, poprawia krążenie, łagodzi bóle przemęczeniowe.